Go Comms.

Studio komunikacji marketingowej

Public relations

„Gdyby pozostał mi ostatni dolar budżetu marketingowego, wydałbym go na public relations” – te słowa Billa Gates’a podkreślają wagę i znaczenie działań PR.

Wydaje Ci się, że Twojej firmie public relations nie jest potrzebne? A chcesz odnieść sukces na miarę Billa Gates’a? Zainwestuj w komunikację z otoczeniem.

Relacje. Tym jednym słowem można określić pr. Działania, które podejmujemy budują wizerunek oraz pomagają zdobywać zaufanie odbiorców. Nawiązujemy relacje z dziennikarzami, dbamy o Twoją obecność w mediach ogólnopolskich i regionalnych. Wypowiedzi i komentarze eksperckie naszych klientów pojawiają się w wiodących tytułach.

Chcesz zaistnieć w wiodących tytułach ogólnopolskich i regionalnych? Z nami to możliwe! Wypełnij formularz.

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Temat

Treść wiadomości