Go Comms.

Studio komunikacji marketingowej

Blog

Tutaj dzielimy się wiedzą
i doświadczeniem

Social media dla firm. Poznaj zasady, dzięki którym odniesiesz sukces.

Jeszcze kilkanaście lat temu bycie przedsiębiorcą nie wymagało posiadania umiejętności social media managera, bo serwisy takie jak Facebook, Instagram czy Pinterest po prostu nie istniały lub dopiero stawiały pierwsze kroki. Obecnie konto na Facebooku to must have prawie każdej firmy. W zależności od branży konieczna może być również obecność w innych kanałach social media, zgodnie z zasadą: „nie ma Cię (tu wstaw nazwę serwisu społecznościowego) to nie istniejesz”.

Keep reading

Jak prowadzić działania na Facebooku?

Niemal każda firma czy marka posiada swój fanpage na facebook.com. Trudno się temu dziwić: niemal 14 milionów Polaków posiada swój profil w tym najpopularniejszym serwisie społecznościowym. Mimo, że obserwatorzy zapowiadają spadek popularności Facebooka, to trend wciąż jest rosnący.

Keep reading

Jak robić content marketing?

Na początku postawmy sobie sprawę jasno. Content marketing jest jedynym rodzajem marketingu, jaki nam pozostał. Nie, to nie my na to wpadliśmy. Autorem tej, dla niektórych kontrowersyjnej opinii jest Seth Godin. Komu, jak komu, ale Sethowi Godinowi możemy uwierzyć bez wątpliwości.

Keep reading

Dlaczego warto działać w social media?

Zdecydowana większość firm działających na rynku już jakiś czas temu odkryła potencjał social media. Konto na Facebooku to mówiąc kolokwialnie oczywista oczywistość.  Niestety, część firm fanpage założyło ponieważ konkurencja również je ma. Ten powód niekoniecznie jest dobry. Poniżej kilka, dla których warto prowadzić działania w social media.

Keep reading